Koordynator ds. dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Zarządzeniem Nr 26/2020 Wójta Gminy Brąszewice z dnia 25 września 2020r. wyznaczono koordynatora do spraw dostępności:
1. Panią Ilonę Jakubczak – Podinspektora ds. planowania przestrzennego i inwestycji
Tel. 43 821 17 78, gmina@braszewice.pl
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług przez Urząd Gminy w Brąszewicach;
2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy w Brąszewicach, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3. monitorowanie działalności Urzędu Gminy w Brąszewicach, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Urząd Gminy Brąszewice |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Sylwester Domagała |
Data wprowadzenia: | 2021-02-17 13:50:55 |
Opublikował: | Sylwester Domagała |
Data publikacji: | 2021-02-17 13:52:59 |
Ostatnia zmiana: | 2024-03-12 11:03:26 |
Ilość wyświetleń: | 596 |